HAARLEM - Het Frans Hals Museum kondigt met trots de terugkeer aan van drie van zijn meest iconische meesterwerken. Na een tijdelijke tentoonstelling in het Rijksmuseum zijn de drie werken weer terug in hun vertrouwde thuis in Haarlem. Om deze heugelijke gebeurtenis te vieren, heeft Onze Kapel de nieuwe campagne 'Welkom Thuis' ontwikkeld.
De campagne speelt in op het gevoel van thuiskomst en authenticiteit. Loes van Fulpen, creatief strateeg bij Onze Kapel: "Met 'Welkom Thuis' willen we niet alleen de terugkeer van de meesterwerken vieren, maar ook het gevoel van trots en verbondenheid met Haarlem en het Frans Hals Museum versterken."
Met strategische out-of-home (buitenreclame) in en rondom Haarlem en een uitgebreide social media campagne op Facebook en Instagram, wordt het publiek verwelkomd om de meesterwerken opnieuw te bewonderen in hun oorspronkelijke setting.
Over Onze Kapel
Midden in Haarlem, in een prachtig verbouwde kapel uit 1883, vind je het communicatiebureau Onze Kapel. Een team van 24 creatieve geesten, onder wie strategen, design goeroes en digital wizards, zorgt ervoor dat jouw verhaal niet alleen aankomt, maar ook resoneert. Onze Kapel mixt traditie met een frisse twist en zet de extra stap voor impactvolle creaties.